ОГЛЯД: Енквіст "Книга про Бланш та Марі"





УКР: Цьогоріч я вирішила, що мені необхідний такий собі челендж. Я розуміла, що мені необхідно вийти на новий рівень і перестати обмежувати себе певними книгами, жанрами та авторами. Врешті-решт, за тими обмежуваннями є щось особливе, неперевершене. Так от, українське видавництво Старого Лева, котре зачарувувало і зачаровує по сьогоднішній день своїми книжками, надало дві книжки на огляд. Це книга Енквіста "Книга про Бланш та Марі", а також - Тані Малярчук "Забуття".
Почнемо з книги Енквіста "Книга про Бланш та Марі"
Енквіст чіпляє нас історією, поглиблює у таємниці видатних жінок. Таємниці не тільки відкритів, які змінили світ, а й особистого життя. Це роман, - як пише сам Енквіст.






Якщо шукаєш новий світ, не треба боятися старої, прилиплої до ніг глини.


- Розкажи про любов так, щоб я зрозуміла. Розкажи, про те, яка вона була і якою повинна бути. - Цього не можна зрозуміти, - прошепотіла їй на вухо Бланш, - любов не для того, щоб її зрозуміли.  ("Книга про Бланш та Марі")




РУС:  Дочитывав до конца, вас наверняка будут переполнять эмоции. История Мари Кюри и Мари Бланш не оставит никого равнодушным. И вовсе не только потому, что они были выдающимися учеными, а еще и потому, что их отношения были выстроены на преданности и уважении  друг к другу. Перед нами целая эпоха взаимоотношений двух женщин, изменивших мир. Двух совершенно разных, по характеру и по личной истории, женщин, которые не прекращали свою борьбу до последнего. Борьбу за свои открытия, за любовь и за жизнь.

Книги можно приобрести на официальном сайте издательства: starylev.com.ua

Комментарии

Популярные сообщения